Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünde bayramlaşma töreni
Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünde, Genel Müdür Cahit Cihad Sarı'nın katılımıyla geleneksel bayramlaşma töreni gerçekleştirildi.
Adalet Bakanlığı Personel Genel Müdürü Cahit Cihad Sarı, genel müdür yardımcıları, daire başkanları, tetkik hakimleri ve personelin katılımıyla bayramlaşma programı gerçekleştirildi.
Genel Müdürlük tarafından yapılan açıklamada, "Birlik ve beraberliğimizi pekiştirdiğimiz bu anlamlı günde, köklü teşkilatımızın gücünü oluşturan dayanışma ruhunun daim olması temennisiyle tüm personelimizin Kurban Bayramı’nı kutladık. Birlik ve beraberlik içerisinde nice bayramlara ulaşmak dileğiyle" ifadeleri kullanıldı.