Başsavcılık adım adım takip etti... Adapazarı gişelerinde uyuşturucu operasyonu
Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde yürütülen operasyonda, Anadolu Otoyolu Adapazarı gişelerinde durdurulan bir araçta 95 gram metamfetamin ele geçirildi. Gözaltına alınan 2 şüpheli tutuklandı.
Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı, şehirde uyuşturucu ticareti ve imalatının önlenmesi için geniş kapsamlı bir çalışma başlattı. Başsavcılığın talimatları doğrultusunda hareket eden Sakarya İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, uyuşturucu sattığı belirlenen iki şüpheliyi yakın takibe aldı.
OTOYOL GİŞELERİNDE YAKALANDILAR
Polis ekiplerinin yürüttüğü teknik ve fiziki takibin ardından operasyon için düğmeye basıldı. Şüphelilerin içinde bulunduğu araç, Anadolu Otoyolu Adapazarı gişelerinde durduruldu. Araçta bulunan 40 yaşındaki B.D. ve 31 yaşındaki U.K. isimli şahıslar emniyet güçleri tarafından gözaltına alındı.

ARAÇTAN UYUŞTURUCU MADDE ÇIKTI
Narkotik polislerinin şüpheli araçta yaptığı detaylı aramalarda uyuşturucu maddeler ele geçirildi. Aramalar sonucunda 95 gram metamfetamin ile 0.60 gram sentetik cannabinoid maddesine el konuldu.
İKİ ŞÜPHELİ DE TUTUKLANDI
Emniyetteki sorguları tamamlanan B.D. ve U.K., adliyeye sevk edildi. Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığının yürüttüğü soruşturma kapsamında mahkemeye çıkarılan iki şüpheli, "uyuşturucu madde ticareti yapmak" suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.