Diyarbakır Adliyesinde geleneksel futbol turnuvası coşkusu
Diyarbakır Adliyesi personelleri arasında birlik, beraberlik ve dayanışmayı artırmak amacıyla düzenlenen “Geleneksel Futbol Turnuvası” büyük bir heyecanla tamamlandı. Yoğun iş temposu içerisinde görev yapan hakim, savcı ve adliye personelinin sosyal anlamda bir araya gelmesine katkı sağlayan organizasyon, renkli görüntülere sahne oldu.
15 TAKIM, 4 GRUPTA MÜCADELE ETTİ
Turnuvaya toplam 15 takım katılırken, ekipler 4 ayrı grupta mücadele etti. Grup karşılaşmalarının ardından eleme usulü devam eden turnuvada takımlar, centilmence rekabet ederek şampiyonluk için sahaya çıktı. Karşılaşmalar boyunca dostluk, kardeşlik ve fair-play ruhu ön plana çıktı.
ŞAMPİYON “YARGI GÜCÜ” OLDU
Turnuvanın final karşılaşmasında üstün performans sergileyen “Yargı Gücü” takımı, organizasyonun şampiyonu olmayı başardı. Final müsabakasının ardından düzenlenen törende takım oyuncuları büyük sevinç yaşadı.
KUPAYI BAŞSAVCI VEKİLİ SEÇKİN GÜL TAKDİM ETTİ
Turnuvanın ardından gerçekleştirilen kupa töreninde şampiyon takımın kupası, Seçkin Gül tarafından takdim edildi. Başsavcı Vekili Gül, organizasyonda emeği geçenlere teşekkür ederek, bu tür sosyal etkinliklerin kurum içerisindeki dayanışma ve motivasyonu artırdığını ifade etti.
SOSYAL DAYANIŞMAYA KATKI SAĞLADI
Meslektaşların iş stresinden uzaklaşması ve sosyal bağlarını güçlendirmesi amacıyla düzenlenen turnuva, katılımcılar tarafından oldukça verimli bulundu. Organizasyon boyunca hem sportif rekabet hem de kurum içi kaynaşma ön plana çıkarken, etkinliğin geleneksel olarak sürdürülmesinin önemli olduğu vurgulandı.