"MİT mensubuyuz" diyerek emekli çiftin servetini çalan 2 çocuk tutuklandı
Didim’de yaşayan emekli çift F.A. (71) ve A.E. (74), kendilerini telefonla arayıp MİT görevlisi olarak tanıtan kişiler tarafından "İsminiz terör örgütü soruşturmasına karıştı" denilerek dolandırıldı. Şüphelilerden, yaşları 17 olan 2 çocuk tutuklanarak cezaevine gönderilirken, diğer 2 kişi serbest bırakıldı.
Aydın'ın Didim ilçesinde yaşayan 71 yaşındaki F.A. ve 74 yaşındaki A.E. isimli emekli çift, kendilerini telefonla arayıp MİT görevlisi olarak tanıtan kişiler tarafından dolandırıldı. Yaşlı çifte isimlerinin bir terör örgütü soruşturmasına karıştığını söyleyerek dolandıran şüphelilerden yaşları 17 olan 2 çocuk tutuklandı. Diğer 2 kişi ise serbest bırakıldı.
“MİT GÖREVLİSİ” YALANIYLA MİLYONLUK VURGUN
Emekli çift, dolandırıcıların yönlendirmesiyle farklı tarihlerde 166 bin 240 avro, 29 adet bilezik, altın küpe, altın bileklik, 20 gram külçe altın, 5 altın yüzük, 13 çeyrek altın ve 9 yarım altını elleriyle şüphelilere teslim etti.
GÜVENLİK KAMERALARI İNCELENDİ
Çiftin dolandırıldıklarını anlayıp şikayetçi olması üzerine Didim İlçe Emniyet Müdürlüğü ve Asayiş Şube Büro Amirliği ekipleri bölgedeki tüm güvenlik kameralarını incelemeye aldı. Şüphelilerin Ü.Ç. (17), Y.E.S. (17), N.S. (41) ve T.K. (26) olduğu belirlendi. Aydın polisinin koordinasyonunda İstanbul, İzmir ve Manisa’da düzenlenen operasyonlarla 4 kişi yakalandı.
Yaşları 17 olan Ü.Ç. ile Y.E.S. tutuklanarak cezaevine gönderildi. Diğer 2 şüpheli ise serbest bırakıldı.